  • Data: 2012-05-21 16:13:23
    Temat: Re: umierajacy na wlasne zyczenie
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cezar napisał:

    > Dlaczego więc pytasz na tej grupie?

    Bo chcę wiedzieć, czy jego domownicy nie będą mieli prokuratora na karku
    po tej śmierci... zdawało mi się, że dość jasno się wyrażałem w
    poprzednich wypowiedziach.

    Chcesz go prawnie przekonać że źle
    > robi?

    Zainteresowanego nie trzeba do niczego przekonywać, on zwyczajnie
    pogodził się ze śmiercią i nawet za cenę życia, nie chce oddać nogi...
    ale to inny temat. Nie przekręcaj i patrz pierwszy akapit.