    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepnianie tresci smsow
    Date: Wed, 30 Apr 2008 19:57:00 +0200

    Użytkownik "Radoslaw Korzeniewski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fv9k95$p7c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ciekawie to wygląda jak ludzie dyskutują o sprawach o których mało co
    > wiedzą :)
    > Jeśli faktycznie Polkomtel to robi to są nadzwyczaj nadgorliwi i łamią
    > prawo. Oczywiście z technicznego punktu widzenia archiwizacja sms'ów jest
    > prostsza od rozmów głosowych ale ani jedno ani drugie nie powinno być
    > wykonywane (i z tego co wiem to nie jest). Wiadomo że odpowiednie służby
    > mają dostęp do specjalnych "przyłączy" do podsłuchiwania (archiwizacji
    > materiału) ale tej czynności nie wykonują operatorzy. Jedyne co operator
> [...]

    Dokładnie i dajmy sobie spokój z idiotycznymi plotkami na poziomie
    przedszkola.... przypominam, że dla operatorów problemem był pomysł PiSu na
    dłuższe przechowywanie samych bilingów i ówczesna dyskusja o kosztach
    przechowywania bilingów przez dodatkowe lata, które by miały się przenieść
    na podwyżkę cen usług...

    żadne rozmowy ani smsy nie są archiwizowane, nie wiem jak można powtarzać
    takie niedorzeczności.. oczywiście są wśród nas tacy, których rozmowy mogą
    być dla pewnych panów interesujące i są rejestrowane ale gdyby wszystkie
    rozmowy z automatu miały być zapisywane to po co ten wspomniany już w wątku
    pokój dla "smutnych Panów"? wystarczyłby dostęp do systemu i słuchają co
    chcą kto ma dostęp..

    naprawdę, równie głupiego pomysłu o przechowywaniu wszystkich rozmów dawno
    nie słyszałem, poziom żenujący...

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.