    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Date: Sat, 21 Apr 2007 08:52:25 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 20.04.2007 Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> napisał/a:

    > Aha. W sumie trudno coś takiemu rozumowaniu zarzucić. Kolejna sytuacja
    > kiedy są dwie równorzędne koncepcje wykładni, zdawałoby się, prostego
    > przepisu :-)

    Istotą rozpowszechnia jest udostępnienie czegoś. Zerknij na definicję w
    PA. Udostępnienie, to danie możliwości (uczynienie dostępnym) do pobrania
    pliku, a nie spowodowanie, żeby nastąpiło faktyczne pobranie. Słowem nie
    wymiękaj tak łatwo :) Twoja wcześniejsza argumentacja była MZ słuszna, nie
    ma zachowanej sekwencji: najpierw podżeganie, potem popełnienie
    przestępstwa.

    --
    Marcin