    From: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uczucia religijne
    Date: Mon, 1 Nov 2004 22:15:34 +0100

    > Ku Klux Klan (KK K) mówi tylko o tym, że murzyni nie sa równi,

    Bez obrazy, ale udajesz idiote?
    Co ma Ku Klux Klan ma prawa? Skoro jeden skrot oznacza dwie rozne rzeczy a
    jestesmy na grupie o tematyce prawnej wiec wiadomo ze mowie o czyms
    zwiazanym z prawem. A Ku Klux Klan nie jest z prawem zwiazany.

    > calkowicie
    >
    > Pytałeś o religię mówiłem o religii.

    Gdzie pytalem?

    > Czemu myślisz, że nie na temat?

    Bo mi chodzi o prawna informacje, nie religijna. Dlatego nie na temat.

    > Klux Klan? to nie wiem.
    >

    > A komu? drzewu? Portretowi blondyna-Jezusa? komu? policjantowi
    > Piotrowskiemu?

    Skoro masz problem ze nie masz do kogo mowic - zacznij mowic do siebie.
    Przynajmniej ktos Cie wyslucha.

    > Jak obrażę uczucia religijne Bin Ladena
    > to mnie będą ścigać z polskiego KK?

    Czy ja tak twierdzilem ? Czy pytalem Cie o to jakie religie obejmuje ten
    zapis? Nie? To po cholere o tym piszesz?
    Mnie interesuja jedynie prawne definicje pewnych kwestii. PRAWNE a nie Twoje
    urojone. Jest to jasne?
    Wow, nagle tez KK przestales rozumiec jako "Ku Klux".

    --
    Jakub Gębczak