  • Data: 2002-06-12 09:04:34
    Temat: Re: ucze sie kpc i mam problem
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    i speóbuję wyjaśnic ci ten problem. Postepowanie upominawcze i nakaz zapłaty
    w nim wydany ma charakter tymczsowy i dotyczy tylko roszczen pienieznych.
    Wyznacza on termin dluznikowi do dobrowolnej splaty zadluzenia, lub do
    zgloszenia zarzutow w razie gdy sa podstawy do ich podniesienia.
    Postepowanie nakazowe ma charakter berdziej "drastyczny". Tutaj juz nie ma
    "bawienia" sie z dluznikiem w dobrowolne spelnienie swiadczenia wydaje sie
    nakaz ktory jest jednoczesnie tytulem egzekucyjnym. Potem nadaje sie mu
    klauzule wykonalnosci i konic.
    to tak po ktotce roznica

    pozdrawiam,
    mag