  • Data: 2005-09-27 12:02:12
    Temat: Re: uciążliwy od wielu lat sąsiad - głośna muzyka!
    Od: MaZi<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a wykluczenie ze spoldzielni to nie jest podle? smieszny jestes teraz

    Ja nie jestem zainteresowany wykluczaniem go ze spółdzielni, o ile da mi spokój!
    Tylko na tym mi zależy!!!

    Nie czytałeś Przemku uważnie. Pisałem, że znalazłem informacje na ten temat w
    prasie. Specjalista wypowiadał się, że jest możliwość wykluczenia ze spółdzielni
    człowieka, który szczególnie często zakłóca spokój bez względu na porę dnia lub
    nocy. Chcę wysłać sąsiadowi list z podstawą prawną i żądaniem rezygnacji z
    zatruwania mi życia. Dopiero jeśli to nie poskutkuje, będę szukał sposobów prawnych.

    Pytania do Ciebie Przemku: Czy uważasz, że powinienem znosić te niedogodności
    nadal? Czy twierdzisz, że mam nic z tą sprawą nie zrobić? Czy mam pogodzić się z
    tym, że ktoś od kilku lat uniemożliwia mi spokojne funkcjonowanie we własnym
    mieszkaniu? Czy to ja jestem wobec kogoś szkodnikiem? Czy to ja utrudniam komuś
    życie? Czy jest w tym coś śmiesznego?

    -> http://usenet.pomocprawna.info