  • Data: 2005-09-27 17:28:17
    Temat: Re: uciążliwy od wielu lat sąsiad - głośna muzyka!
    Od: MaZi<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "MaZi" napisał w wiadomości

    > i tego nie rozumiem, nawet zaprzyjaźnieni sąsiedzi mieszkający pod spodem,
    > muszą tak samo jak ty w nocy słysześ głośne muzykowanie. Więc albo nie jest
    > takie głośne, albo ty masz za czuły słuch. Nie wierzę, że w imię przyjaźni z
    > sąsiadami zniósłbym ich nocne ustawiczne granie.

    Może przyjaźn, może to że większość czasu spędzają poza domem, a może po prostu
    dla nich nie jest to uciążliwe. Ja nie jestem w stanie znosić napier....jącego
    bitu, nawet jeśli jest to trochę głośno, a nie bardzo głośno... Od lat zmagam
    się zatokami, ciągle boli mnie głowa... A ten hałas dodatkowo doprowadza mnie do
    szału! Zresztą, mój próg odporności nie jest przedmiotem sporu i w ogóle nie ma
    znaczenia. Bez względu na moją granicę tolerancji, koloru włosów czy ulubionej
    zupy, ja jestem w porządku i nikomu nie zawadzam. Oni tak.

    Poza tym problem dotyczy nocy już w mniejszym stopniu. Teraz granie trwa w
    najlepsze w dzień. Zero szans na odpoczynek, naukę czy pracę magisterską.
    Zupełnie jakby nie rozumieli, że w dzień też nie wolno przeszkadzać...

    -> http://usenet.pomocprawna.info