  • Data: 2010-03-10 09:01:20
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 20:31, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomo cinews:a20be291-f41c-439a-b8d5-a8a5944086ba@15g2000y
    qi.googlegroups.comBK

    > Podpisa by , podpisa ...
    > Wystarczy, e stworzono by takie prawo. ;)

    A w zyciu. To bym bral auto w leasing i niech sie kto inny martwi.
    Predzej bym zrezygnowal calkowicie z posiadania auta na wlasnosci niz
    wpakowal sie w OC z regresem.

    Nie mialem w zyciu zadnej stluczki/wypadku ze swojej winy ale ja tam
    mam na utrzymaniu siebie i swoja rodzine, nie zaryzykuje placenia
    komus renty do konca zycia czy odszkodowania/zadoscuczynienia jak
    (odpukac) kiedys bede mial pecha i spowoduje wypadek. Przeciez mozna
    sobie kompletnie zycie zmarnowac placac ze swojej kieszeni wszelkie
    koszty po wypadku, ktory przeciez powoduje sie nieumyslnie.