  • Data: 2010-03-10 09:13:22
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > To prawda, ale wtedy też ubezpieczasz wszystkie samochody. :)

    Czekaj, czekaj, no właśnie nie. Ubezpieczam się JA i korzystam z tego
    samego ubezpieczenia jadąc którymś ze swoich samochodów. Przecież dwoma
    naraz nie mogę jechać ;-). Mi by pasowało takie rozwiązanie bo jedno
    autko miałbym na co dzień jako dupowóz a drugie jako hobby na słoneczny
    dzień, jakiś zabytek na przykład. :-D.
    Nie jestem pewien bo tylko słyszałem że w Szwajcarii tablice
    rejestracyjne są przypisane do ludka a nie do samochodu.
    Tylko że byłby lament jakby tak zrobili u nas, bo patrz mój pierwszy
    post - xx userów na 1 auto.

    pozdrawiam
    mario