  • Data: 2006-10-12 19:15:02
    Temat: Re: ubezpieczenie NNW na uczelni
    Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-
    youknowwhat.pl> napisał(a):
    > Najprawdopodobniej chodzi o "wymuszenie" polegające na odmowie
    > dopuszczenia studenta do jakiegoś rodzaju zajęć, jeśli nie wykaże on, że
    > jest ubezpieczony od NNW. Stosuje się to przy zajęciach z materiałami lub
    > urządzeniami niebezpiecznymi (np. w pracowni chemicznej, laboratoriach,
    > maszynowniach) albo w ogóle narażających studenta na niebezpieczeństwo
    > utraty zdrowia i życia (np. sporty wyczynowe).

    Niestety, żałuję, ale to proponowane ubezpieczenie w swoich warunkach nie
    mówi nic o ryzyku o którym wspominasz (jest to takie całkowicie podstawowe
    NNW). Nic mi nie wiadomo o odmowie wpuszczenia na zajęcia w razie jego braku.
    Natomiast skoro w warunkach ubezpieczenia nie ma słowa o specyficznym,
    nietypowym zagrożeniu, od którego miałoby być to ubezpieczenie, to obawiam
    się, że zaistnienie takiego wypadku nie będzie się kwalifikowało do wypłaty
    odszkodowania. Czy się mylę?