eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrzykrotna naprawa › Re: trzykrotna naprawa
  • Data: 2010-03-05 13:32:22
    Temat: Re: trzykrotna naprawa
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    >
    >
    >>> Tylko warunki gwarancji.
    >>
    >>
    >> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji
    >> ?
    >
    >
    > W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z
    > umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na
    > poinformowanie o tym sprzedawcy.


    To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka
    pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada .
    Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli
    bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty
    kasy za kompyter czy jak ..
    PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x
    wymieniany.

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1