  • Data: 2014-02-25 15:05:33
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ldvmng$4b8$1@node1.news.atman.pl...

    > Tia, poszło ale chyba na Berdyczów. Bo na pewno na żaden z moich adresów
    > jeszcze nie doszło.
    >
    > No chyba że w rzeczywistości nazywasz się MR. FABIAN OKOYE z NIGERII ;->
    > (pisownia oryginalna)
    >
    > Oto ile są warte słowa tej "pani".

    Poszło jeszcze raz, przepraszam. Nie zauważyłam, że używasz zabezpieczenia
    antyspamowego, a zwrot trafił do spamu u mnie w skrzynce i nie znalazłam
    "odbitki".

    W każdym razie poszło jeszcze raz -
    adres, dane identyfikacyjne, numer telefonu mojego adwokata oraz numer konta
    fundacji "Raz sierpem, raz młotem" na konto której możesz wpłacić 15 tys.
    PLN tutułem nawiązki za bezpodstawne i bezprawne nazywanie mnie nazistowską
    kurwą.
    Chodzi oczywiście o tę wiadomość: news:lbnt2p$odn$1@node1.news.atman.pl

    --
    Mariola