  • Data: 2014-02-26 08:34:30
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:leibeg$4ir$1@node1.news.atman.pl...
    > Bo w ciągu ostatniej godziny czy dwóch jedyne co trafiło na moją skrzynkę
    > pocztową i choć odrobinę pasuje to zdjęcie jakiejś cycatej i wygolonej
    > panienki z reklamą serwisu "wymiany pikantnych zdjęć i rozmów"... w innych
    > nawet płeć nadawcy się nie zgadza (swoją drogą znowu odziedziczyłem
    > miliony dolarów, które czekają na mnie w Zimbabwe czy innym Wybrzeżu Kości
    > Słoniowej).

    Gratulacje!

    > Ależ jak najbardziej "podstawne" - cechą charakterystyczną osoby totalnie
    > skurwionej jest patologiczny pęd do kłamstw i pomówień, dotyczących także
    > (a może zwłaszcza?) rodziny,

    No nie wiem,. nie mam takioch doświadczeń. Ale popytaj w rodzinie, z
    pewnością pomogą.

    więc jesteś kurwą (nie
    > mylić z prostytutką, bo to byłaby obraza dla przedstawicieli tego zawodu).
    > Łagodniej aż takiego zeszmacenia nie da się określić.

    A twoje
    > naziolskie poglądy głosisz wszem i wobec. CBDO.

    Prawda jest po prostu taka, że to ty jesteś buraczaną łajzą, która nie używa
    argumentów tylko inwektyw.

    > Swoją drogą takiej fundacji nie ma, więc na twoje szczęście nie miałaś
    > dość odwagi na przesłanie numeru konta, bo wtedy by doszło jeszcze
    > zawiadomienie do prokuratury o próbie wyłudzenia datku na jakąś rzekomą
    > organizację pożytku publicznego.
    >
    > Tak czy inaczej najpierw musiałbyś mi wypłacić milion zł odszkodowania za
    > pomawianie mojej rodziny o zbrodnie i tortury.

    Que?

    Andrzejku, czy ty jesteś naprawde tak głupi, czy tylko rżniesz głupa?

    --
    Mariola