  • Data: 2014-02-26 16:36:13
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2014 15:32, Mariola Sryż pisze:

    > Dopuszczam również taką możliwość, że masz całkiem porządną rodzinę, do
    > siedmiu pokoleń wstecz, które ani z ubecją ani milicją obywatelską,
    > tudzież platformą nie miała nic wspólnego. Może, po prostu, rodzice

    No i proszę, naziolka zaczyna się pocić i rakiem wycofywać.

    Ale kontaktu dla sądu nadal nie poda...

    > zajęci zdobywaniem środków na życie, nie dopilnowali byś czytał
    > odpowiednie książki, nie chodził na zbiórki ZHP czy nie zadawał się z
    > ludźmi o nieodpowiedniej ilości i długości włosów.

    Tia, tylko "jedynie słuszne" książki (resztę pewnie spalić, nie?), ocena
    ludzi po włosach... Naziolska mentalność z twoich wypowiedzi aż krzyczy.

    [ciach]

    > Poza tym, założenie, źe ktoś kto dwa razy skłamał zasługuje na to, by
    > wszystko co powie uznawać za fałszywe - jest nieprawdziwe. Tu nie

    No i teraz 3 raz. "Three strikes and your'e OUT".

    Zaczynam podejrzewać, że jesteś tylko trollującym gimbusem, ale
    przynajmniej narobisz w gacie, jak twoi rodzice zostaną wezwani na
    przesłuchanie w sprawie ujawnienia tożsamości autora twoich kalumii.

    > obowiązuje zasada indukcji matematycznej. Poza tym - wcale nie
    > skłamałam! Dlatego - może lepiej sprawdź pocztę.

    Z ciekawości sprawdziłem nawet log serwera pocztowego. Poza klasycznym
    spamem i moim testem nic nawet nie próbowało przyjść (od 23 lutego).

    Ech, ostatnio tak żałosne "sprzdawanie bajki" widziałem w parę dekad
    temu w podstawówce - był tam taki jeden co ciągle się ślinił, gryzł
    tornister i wymyślał, że ma własny samolot, ale jak ktoś żądał dowodu to
    zawsze "był, przelatywał, ale widać go nie zauważyli".

    Biedne dziecko...

    Z mojej strony EOT, z kimś kto coraz bardziej wygląda na upośledzone
    dziecko nie będę się publicznie spietał.