  • Data: 2014-02-25 16:04:47
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2014 15:05, Mariola Sryż pisze:

    > Poszło jeszcze raz, przepraszam. Nie zauważyłam, że używasz
    > zabezpieczenia antyspamowego, a zwrot trafił do spamu u mnie w skrzynce
    > i nie znalazłam "odbitki".

    Jaaaasne.

    > W każdym razie poszło jeszcze raz -
    > adres, dane identyfikacyjne, numer telefonu mojego adwokata oraz numer

    Mhm. Tylko coś długo idzie. Znowu via Berdyczów lub może Buchenwald?

    Bo w ciągu ostatniej godziny czy dwóch jedyne co trafiło na moją
    skrzynkę pocztową i choć odrobinę pasuje to zdjęcie jakiejś cycatej i
    wygolonej panienki z reklamą serwisu "wymiany pikantnych zdjęć i
    rozmów"... w innych nawet płeć nadawcy się nie zgadza (swoją drogą znowu
    odziedziczyłem miliony dolarów, które czekają na mnie w Zimbabwe czy
    innym Wybrzeżu Kości Słoniowej).

    > konta fundacji "Raz sierpem, raz młotem" na konto której możesz wpłacić
    > 15 tys. PLN tutułem nawiązki za bezpodstawne i bezprawne nazywanie mnie
    > nazistowską kurwą.

    Ależ jak najbardziej "podstawne" - cechą charakterystyczną osoby
    totalnie skurwionej jest patologiczny pęd do kłamstw i pomówień,
    dotyczących także (a może zwłaszcza?) rodziny, więc jesteś kurwą (nie
    mylić z prostytutką, bo to byłaby obraza dla przedstawicieli tego
    zawodu). Łagodniej aż takiego zeszmacenia nie da się określić. A twoje
    naziolskie poglądy głosisz wszem i wobec. CBDO.

    Swoją drogą takiej fundacji nie ma, więc na twoje szczęście nie miałaś
    dość odwagi na przesłanie numeru konta, bo wtedy by doszło jeszcze
    zawiadomienie do prokuratury o próbie wyłudzenia datku na jakąś rzekomą
    organizację pożytku publicznego.

    Tak czy inaczej najpierw musiałbyś mi wypłacić milion zł odszkodowania
    za pomawianie mojej rodziny o zbrodnie i tortury.