    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Date: Thu, 1 Apr 2004 10:03:51 +0800

    In article <c4ef6l$etl$1@nemesis.news.tpi.pl>, Anica wrote:
    > Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ogrodu,
    >>
    > no cóż, nie każdego stać na domek z ogródkiem
    > i nie każdy może sobie pozwolić na siedzenie w domu,
    > niektórzy muszą pracować...

    Napiszę prostszymi słowami co chciała powiedzieć Jola: Jola ma dlatego psa
    bo ma warunki w których może go trzymać. Ty tych warunków nie masz i
    wygląda na to że nic na to nie poradzisz. Jak się nie ma na trzymanie psa
    warunków to się psa nie trzyma. Nie jest winą ani Joli, ani reszty
    dyskutantów, ani twojego biednego sąsiada, że nie masz owych warunków.
    Podejrzewam że każdy rozumie, że lubisz psy i chciałabyś mieć psa, ale
    skoro najwyrażniej nie da się sprawić aby nie wył to jest to twoj problem
    a nie całego świata. Pomyśl, jakby z kolei ów sąsiad zaczął sobie puszczać
    głośno muzykę akurat wtedy kiedy wracasz z tej swojej pracy i powiedział
    ci na twoje słuszne skądinąd w takim wypadku pretensje, że go niestety nie
    stać na domek z ogródkiem a słuchać głośno muzyki lubi przynajmniej tak
    bardzo jak ty lubisz swojego wyjącego psa.

    --
    Marcin, też psiarz