  • Data: 2004-04-02 01:35:59
    Temat: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <p...@r...NIESPAM.pl>, misman wrote:
    > A precyzyjniej ? W jakim stopniu wpływa to na jakość wypowiedzi ?

    W statystycznym.

    > Znaczy mogę sobie opowiadać rozmaite głupoty, a potem bęc! podpisać
    > się z nazwiska i od razu mądrzej to wygląda ? Tak samo okulary dodają
    > człowiekowi inteligencji.. ;P

    Nie, odwrotnie, ludzie mają znacznie większe tendecje do szkalowania (i
    robienia innych zwykle mało ciekawych rzeczy) jeśli tkwią w na ogół
    błędnym zresztą przekonaniu o swojej anonimowości. Jeśli podpisujesz się
    swoim prawdziwym nazwiskiem jest to jak deklaracja że bierzesz pełną
    odpowiedzialność za swoje słowa.

    > Oczywiście nie zamierzam Cię przekonywać - to Twoje zdanie, do którego
    > masz niezaprzeczalne prawo ;)

    Mnie też proszę nie przekonuj. Nie chcę prowokować dalszej dyskusji. Mam
    dziś zwyczajnie dzień uciszania podkorowych tęsknot dydaktycznych.

    PS. Tak, znam kupę bardzo wartościowych anonimów (w tym na tej liście).
    Znam też bardzo nieciekawych ludzi z imienia i nazwiska i w ogóle jestem
    świadom całej reszty zależności i psychospołecznych uwarunkowań.

    --
    Marcin