  • Data: 2004-04-01 14:44:28
    Temat: Re: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Apr 2004 13:06:54 +0200, Jolanta Pers wrote:

    > Pozwolę sobie być zdania, że podpisywanie się imieniem i nazwiskiem podnosi
    > jakość wypowiedzi.

    A precyzyjniej ? W jakim stopniu wpływa to na jakość wypowiedzi ?
    Znaczy mogę sobie opowiadać rozmaite głupoty, a potem bęc! podpisać
    się z nazwiska i od razu mądrzej to wygląda ? Tak samo okulary dodają
    człowiekowi inteligencji.. ;P
    Oczywiście nie zamierzam Cię przekonywać - to Twoje zdanie, do którego
    masz niezaprzeczalne prawo ;)

    --
    Pozdrawia m.