  • Data: 2007-04-19 18:18:22
    Temat: Re: trudna sytuacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tommy" <n...@n...domain.la> napisał w wiadomości
    news:f07dej$j55$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moje argumenty są takie:
    > 1. okrada mój dom podczas mojej nieobecności

    A co konkretnie kradnie. nie chodzi mi o podanie nuimerów fabrycznych, tylko o
    rodzaj tych rzeczy.

    > 2. wchodzi mimo mojego zakazu

    Sam napsiałeś, ze zakaz jest neiskuteczny.

    > 3. burzy spokój w domu swoimi awanturami

    Na to nic nie poradzisz.

    > 4. negatywnie wpływa na zdrowie ojca

    Nie potrafisz tego dowieść.

    > 5. wulgarnie i obraźliwie zwraca się do mnie i moich znajomych

    I będziesz ją po sądach cywilnych włóczył?

    > 6. oczernia mnie u moich sąsiadów

    > Na potwierdzenie tego mam aktualnie: nagrania wideo podczas nalotu,
    > nagrania awantur, ewentualnie rozmowy telefoniczne.

    Tak naparwdę jedyny sensowny powód, to ta kradzież. Napisz jakiego rodzaju
    przedmioty kradnie, to moze coś wymyślimy.
    --
    Tommy mailto:<tommy.public(at)gmail.com>