  • Data: 2021-09-28 06:53:21
    Temat: Re: traktor spod mławy wyrok
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jakie śmieszne zasądzone kwoty za przewał tego kalibru i bujanie się
    > z milusińskimi przez 6 lat. A ten komornik to nadal komornik?

    Z tego co mi wiadomo - komornik dalej jest komornikiem (albo inaczej
    uprawnienia ma). Izba odebrała - sąd zwrócił. Asesor chyba wyleciał z
    zawodu.

    Dla jasności - to jest reszta kwoty i "wyrównanie" za utracone zbiory.
    Większość oddali "po dobroci" jak tylko sprawa zrobiła się głośna i
    podjęto kroki prawne. Wszystko przez tych przeklętych dziennikarzy -
    powinno być tak jak robert napisał. Od razu nie byłoby afer! Jebany tvn
    - jeszcze zero zarzutów nie postawi a oni już afery nieodpowiedzialnie
    robią!

    Co do sądów - ulepszyli a jakże;) Teraz nie masz z powodu covida... nie
    ma dostępu do czytelni akt - chyba że masz sprawę za co najmniej dwa
    tygodnie albo zagrożoną przedawieniem. Ja jestem oskarżycielem
    posiłkowym i nie znam treści pisma procesowego z zarzutami:P A
    poprzednią sprawę przenieśli mi w tryb niejawny (mogłem wnieść
    sprzeciw... ale powiedzieli, że jawne... się po prostu nie odbywają).
    Nie wiedziałem nawet kiedy apelacja się odbyła i o wyroku dowiedziałem
    się najpierw od RPO;) Takie mamy słuszne sądy - reforma się udała.

    --
    Shrek