  • Data: 2021-09-29 06:41:10
    Temat: Re: traktor spod mławy wyrok
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta większośc to te 46k za sam prawie nowy ciągnik? To i tak wyglada
    > mizernie. Ktoś sobie kupił maszynę to pracy zawodowej i straty z powodu
    > jego nieużywania oszacowano na 26k? Musiał chyba szybko kolejny ciągnik
    > kupić bo chyba kolejnego nie miał (tez by mu zajeli).

    No mało - ciekawe ile dali wcześniej.

    > Jeszcze nie. Zaplute karły systemu sądowniczego wciąż podnoszą gadzie
    > głowy.

    Sędziowie zdarzają się w porządku - zresztą wyrok ostatecznie był ok,
    tyle że przywrócenie do pracy po czterech latach - a w tym czasie radź
    sobie sam. Natomiast to co odwalają prezesi to powoduje, że ciężko to
    już nazwać państwem prawa. Masz prawo do publicznego procesu, a
    publiczności (nawet jak nie jest w trybie niejawnym) po prostu nie
    wpuszczają i odwołuj się pan przez okno. Zresztą proces ci przeniosą w
    tryb niejawny i masz bez udziału stron i nawet nie znasz daty. Możesz
    wnieść sprzeciw ale wtedy masz sprawę na święte nigdy, bo oni w trybie
    jawnym nie robią "bo kowit". No i dostępu do akt nie masz, bo też kowit.
    Standardy jak za średniowecza.

    --
    Shrek