eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotowRe: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: leon <L...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
    Date: Tue, 18 Apr 2006 22:41:38 +0200
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <o...@7...telgam.pl>
    References: <e1ol7d$7nr$1@inews.gazeta.pl> <e1oq3h$rsa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44401458$1@news.home.net.pl>
    <o...@7...telgam.pl>
    <4440eb5c$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.40.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1145392852 759 82.177.40.242 (18 Apr 2006 20:40:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Apr 2006 20:40:52 GMT
    User-Agent: Opera M2/8.50 (Win32, build 7700)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:382232
    [ ukryj nagłówki ]

    >> kupujac towar obejrzala.
    > A skad pewnosc ze obejrzala?? Moze towar byl tak zapakowany, ze dopiero
    > po rozpakowaniu okazalo sie ze zabawka jest peknieta.
    poniewaz nigdzie nie bylo napisane ze towar byl zapakowany, opierajmy sie
    na opisie Galeona. i nie dorabiajmy wlasnych teorii.

    > z opisu nie wynika zeby towar posiadal wady
    >> ukryte a te jedynie moglyby byc podstawa zwrotu
    >
    > Nie zwrotu a niezgodnosci towaru z umowa. Jesli kupujacy nie mogl
    > obejrzec dokladnie zabawki, i w domu sie okazalo ze zabawka jest
    > peknieta to jak najbardziej wystepuje tutaj niezgodnosc towaru z umowa,
    > za co odpowiada sprzedawca i to na sprzedawcy spoczywa obowiazek
    > udowodnienia ze zabawka w momencie zakupu tego pekniecia nie miala.
    ze co? a mnie sie dotad wydawalo ze obowiazek taki spoczywa na
    poszkodowanym
    dla sprzedawcy to sytuacja typu: udowodnij ze nie jest wielbladem

    > I skoro z opisu nie wynika ze towar posiadal wady, ktore klient zobaczyl
    > dopiero w domu (domniemywam ze po rozpakowaniu zabawki) to wspolczuje
    > umiejetnosci czytania ze zrozumieniem :]
    ja czytam ze zrozumieniem i sobie nie domawiam rzeczy aby pasowaly do mojej
    teori. akurat naprzeciwko mojego miesjca pracy mam taki sklep za 4 zlote.
    okazuje sie ze 95% rodzai towaru jest tam rozpakowanych przynajmniej po 1
    sztuce
    jescze nie widzialem tam rzeczy ktorej rozpakowac sie nie da. na tym polega
    specyfika tego rodzaju sklepow.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1