  • Data: 2003-02-13 09:58:37
    Temat: Re: to właściwie do Ciebie Sandro
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> >
    > : > co rzecz jasna wyszło dopiero po ślubie, bo wcześniej wszystko było ok
    > :
    > : Przeciez przewaznie jest ok.
    >
    > nie wydaje mi się,
    > wczesniej nie zwraca się na to po prostu uwagi

    Czasem więcej sie przeczuwa niżma na to dowody.

    > : musiał pozew wycofać. Facet w taki sposób sie na niej odgrywa, a wogóle
    > : miał zamiar zrobic z niej wariatke i odebrac jej dziecko.
    >
    > to, że on czegoś chce, nie znaczy, że tak się stanie

    No jasne, tyle tylko, że jak ktos nie ma pojecia o prawie to jest bezradny
    jak niemowle, dlatego szuka pomocy.

    > : > a czego on chce?
    > :
    > : No żeby nie podwyższała alimentów, a najlepiej jakby z nich
    zrezygnowała,
    > : rozwód, żeby był z jej winy, no i żeby przyznała że jest wariatka i
    oddała
    > : mu dziecko i mieszkanie, które nalezy do jej rodziców. Fakt iz
    przyczynił
    > : sie do poczęcia byl jedynym wkładem rodzinnym z jego strony.
    >
    > jestes pewna że jakąs adwokat tak powiedziała????
    > wybacz, ale nie wierzę, może ktoś coś źle zrozumiał

    Szok no nie ? Za ile mozna kupić adwokata????? Facet jeszcze oskarża ja o
    jakąś kradzież, tylko nie mozemy dojść czego i wydaje mi się , że to właśnie
    element znecania sie psychicznego.

    > : No własnie kumpele tak, jakas baba potraktowała w sodzie inna okazała
    się
    > : normalna i wszystko jej załatwiła. Tyle tylko, że musiałam ja namawiac
    > żeby
    > : tam wróciła i sie wykłóciła o swoje
    >
    > czyli nie wszyscy tylko jedna "baba" :)

    Ale taka jedna wystarczy, żeby człowiek zwątpił czy cokolwiek może.

    > : Wiem że sświata nie zbawie ale ciesze się, że dziewczyna sie pozbierała
    , bo
    > : długo nie mogła uwierzyć, że człowiek którego wzięła za męża okazał sie
    > : psycholem. ( No w kazdym razie patrze troche inaczej na te seriale
    > : brazylijsko-wenezuelskie :o)))
    >
    > w każdym razie poczekaj co Sandra powie

    Sandra chyba zajęta, ale mam nadzieje, że kumpeli na sprawie dobrze pójdzie.

    pozdrawiam

    Ania