    From: "Anna Porażka" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: to właściwie do Ciebie Sandro
    Date: Wed, 12 Feb 2003 23:21:39 +0100

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl>
    > : OOOOO bardzo ciekawy pomysł a bez legitymacji pomoglibyście mojej
    > : kolezance?????????
    >
    > żeniąc się z nią???
    > nie dziękuję :)

    Ona chyba tez podziekuje :o) Nie o to chodzi raczej długo pozostanie sama
    :o( Dziewczyna ma 21 lat facet 26 - róznica wieku nieznaczna ale dojrzałość
    i odpowiedzialność za dziecko lezy po jej stronie. Zareczyli sie jak była w
    3 klasie liceum, czyli sielsko i anielsko i podobno było to traktowane
    powaznie.

    > : Jego mamusia jest psychiczna i zrobiła mu
    > : błoto z mózgu i facet jest nie do odratowania.
    >
    > co rzecz jasna wyszło dopiero po ślubie, bo wcześniej wszystko było ok

    Przeciez przewaznie jest ok. najsmieszniejsze, że jest jedna osoba , która
    mogłaby sprawe załatwić w trymiga ale boi sie o swoje dzieci bo rodzina
    faceta jest bardzo mściwa. - Dosłownie telenowela

    > : Kumpela ma małą córeczke ale
    > : nie pracuje i ciagnie na ostatnim wydechu a facet ja wykańcza
    psychicznie.

    > pozwała go o alimenty?

    Dostała 450 zł, a teraz bedzie sprawa rozwodowa. Gościu wniósł pozew, że nie
    pozwala mu niby spotykac się z dzieckiem ale "pech chciał", że
    niezapowiedziany kurator przydybał go na zabawie z dzieckiem w domu i gnój
    musiał pozew wycofać. Facet w taki sposób sie na niej odgrywa, a wogóle to
    miał zamiar zrobic z niej wariatke i odebrac jej dziecko.

    > : Rodzice kombinują jakąs kase na adwokata ale zycie zyciem cięzko jest.
    > : Adwokatka powiedziała jej, że najlepiej to żeby na wszystko się zgodziła
    co chce jej mąż ??????

    > a czego on chce?

    No żeby nie podwyższała alimentów, a najlepiej jakby z nich zrezygnowała,
    rozwód, żeby był z jej winy, no i żeby przyznała że jest wariatka i oddała
    mu dziecko i mieszkanie, które nalezy do jej rodziców. Fakt iz przyczynił
    sie do poczęcia byl jedynym wkładem rodzinnym z jego strony.

    > : !!!!!!! K...... jak ktos nie ma kasy to go traktują jak szmatę.
    >
    > kto kogo tak traktuje?

    No własnie kumpele tak, jakas baba potraktowała w sodzie inna okazała się
    normalna i wszystko jej załatwiła. Tyle tylko, że musiałam ja namawiac żeby
    tam wróciła i sie wykłóciła o swoje

    > : Dziewczyna się zawzieła i nie odpuści, ale szukamy teraz w różnych
    > : miejscach pomocy. To może zamiast gdybania o legitymacjach moze jakies
    >
    > może i poczekaj co Sandra powie :)

    Wiem że sświata nie zbawie ale ciesze się, że dziewczyna sie pozbierała , bo
    długo nie mogła uwierzyć, że człowiek którego wzięła za męża okazał sie
    psycholem. ( No w kazdym razie patrze troche inaczej na te seriale
    brazylijsko-wenezuelskie :o)))

    :O)

    Pozdrawiam

    Ania