  • Data: 2010-10-19 17:53:13
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9ki90$4mf$1@news.onet.pl...

    > No dobra, można polemizować z każdym poleceniem, ale bardzo szybko takiego
    > gliniarza wsadza sie za biurko, bow akcji z takim "psychopatą" nikt
    > dłużej nie wytrzyma.
    Też mi gadka - polucjant to nie aktor i nie na występy się zatrudnił. Nie
    życzy sobie wykorzystywania swojego wizerunku oraz upubliczniania drogą
    środków masowego przekazu swojej (nieszczególnej jak przecież widać)
    kondycji intelektualnej. I to go czyni psychopatą? To dowodzi, że mu jeszcze
    resztki rozumu działają.
    A że za biurko? Cóż to za przyjemność wyskakiwać co parę minut z radiowozu
    na deszczu, mrozie i jeszcze prezentować publicznie swoje wątpliwe walory
    umysłowe - znajomi się będa śmieli (chyba, że jego znajomi, to załogi innych
    radiowozów).

    > To akurat najmniejszy problem. Jeżdżą księżą, nauczyciele, radni. Całys
    > zereg pozaresortowych służb kontrolnych (SANEPID, Inspekcja Handlowa,
    > PIP).
    > Przepis
    Jaki przepis?
    Konkrety.

    > dopuszcza przybranie do pomocy każdej osoby, któa wyrazi na to
    > zgodę.
    Przybranie do pomocy to nie oznacza włączenie do załogi!

    > Nie ma podstawy prawnej do zabronienia filmowania.
    Jakie są podstawy prawne nakazania policjantowi robienie za aktora?
    Niezwykle starannie unikasz podania konkretnych podstaw prawnych rzucanych
    tez.
    Nie czyni to ich wiarygodnymi. Tak sobie gawędzisz.

    > Nie o to chodziło akurat.
    Zwykle jak ktoś chce coś przekazać, to stara się uczynić to jasno. A jak
    nie, to pewnie to i tak nic istotnego.

    --
    Jotte