  • Data: 2010-05-24 11:20:22
    Temat: Re: tesciowa :/
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 May 2010 21:51:08 +0200, M napisał(a):

    > Tesciowa ,jednym slowem darzy do sklucenia, wedlug mnie rewelacyjnego
    > malzenstwa - na szczescie nie udaje jej sie to.
    > Czy przypadkiem tesciowej stwierdzenie nie jest pomowieniem ?
    > Jak temu zaradzic prawnie bo to juz z mojego punktu widzenia przerasta

    LOL, chcesz mu poradzic walke poprzez sad z wlasna tesciowa?:)
    Toz to lepsza metoda na "sklucenie" tego, wedlug ciebie rewelacyjnego:)
    malzenstwa niz takie gadanie tesciowej..

    A to wszystko dlatego ze tesciowa powinna mieszkac:
    a) na tyle blisko by mogla dojechac w razie "awarii" w ciagu paru godzin..
    b) na tyle daleko by nie mogla tego robic codzien:)

    --
    Mark