  • Data: 2008-11-17 17:38:26
    Temat: Re: termin zapłaty za mieszkanie
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co na to sprzedający?
    > Akceptuje, czy chcesz go z zaskoczenia zostawić "na lodzie"?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Generalnie to mam to w glebokim powazaniu jak on z tym, bo to jest moja
    zemsta za jego oszustwo.
    Umowa byla na sprzedaz w pelni wyposazonego mieszkania, a okazuje sie, ze
    cwanak powynosil juz polowe mebli i udaje glupa.
    Dla takich ja nie mam litosci.
    A jesli chodzi o temat to podobno w swietle prawa jest cos takiego, ze po
    uplywie terminu zaplaty nastepne 7 dni jest niezagrozone odsetkami
    ustawowymi.
    Nie oceniaj mnie zle, ale w moim przypadku to jedyna mozliwosc odegrania
    sie.
    pozdr.