  • Data: 2006-08-21 10:47:06
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Notujemy: troll podpisujący się ksywą "Hikikomori San" twierdzi, że
    > lepsze życie to bezmyślne wykonywanie procedur, a bez prawa zupełnie nie
    > wiedziałby, co jest dobre, a co złe.

    Wiesz, ja bez prawa wiem, ze ucieczka przed policja jest niemadra.
    Niektorzy zas potrzebuja prawa i innych przepisow, zeby istniec i zyc
    miedzy ludzmi. Sa jeszcze tacy, ktoprzy uwazaja prawo oraz przepisy za
    "bullszit" bo oni wiedza lepiej i tak lepiej beda robic.

    > Brednie.

    Jak widac na przykladzie motocyklisty. Brak umiejetnosci prowadzenia
    pojazdu. Bo proewadzenie pojazdu to nie tylko kierownica w lewo-prawo
    ale takze umiejetnosc znalezienia sie w sytuacji na drodze. A tu
    widzisz: sytauacja na drodz: kontrola policyjna. Zachowanie "kierowcy"
    -- UCIECZKA!

    > Odpowiedz na moje pytanie. Jeśli ta odpowiedź brzmi "tak", to zwyczajnie
    > bezczelnie kłamiesz.

    Widzisz. Moze ja po prostu strachliwy bylem ale bez prawka nie jezdzilem
    po publicznych drogach. I co mi zrobisz? Jezdzilem pare godzin na kursie
    jazdy. Instruktor stwierdzil, ze dobrze mi idzie i powiedzial kiedy isc
    na egzamin. Zdalem za pierwszym razem. Nie placilem lapowki. Dostalem
    prawko. Zadnej kolizji czy stluczki nie mam na koncie. Nie uciekalem
    prze dpolicja ani razu. Nikt wiec do mnie nie strzelal...

    A teraz udowodnij Panie Andrzeju, ze bezczelnie klamie. A moze masz na
    mnie teczke jak Kurski? BO Twoja retoryka do tego sie sprowadza.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m