  • Data: 2006-08-21 11:24:39
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Wiesz, ja bez prawa wiem, ze ucieczka przed policja jest niemadra.

    Nie pamiętasz czasów milicji.

    > Niektorzy zas potrzebuja prawa i innych przepisow, zeby istniec i zyc
    > miedzy ludzmi. Sa jeszcze tacy, ktoprzy uwazaja prawo oraz przepisy za
    > "bullszit" bo oni wiedza lepiej i tak lepiej beda robic.

    Prawo jest dla ludzi, a nie odwrotnie.

    > Jak widac na przykladzie motocyklisty. Brak umiejetnosci prowadzenia
    > pojazdu. Bo proewadzenie pojazdu to nie tylko kierownica w lewo-prawo
    > ale takze umiejetnosc znalezienia sie w sytuacji na drodze. A tu
    > widzisz: sytauacja na drodz: kontrola policyjna. Zachowanie "kierowcy"
    > -- UCIECZKA!

    Tylko dlatego, że prawo jest złe - egzaminy są w ogóle nie dostosowane
    do rzeczywistości, terminy skandaliczne... No, teraz się może trochę
    poprawiło - pomijając te terminy.

    > Widzisz. Moze ja po prostu strachliwy bylem ale bez prawka nie jezdzilem
    > po publicznych drogach. I co mi zrobisz? Jezdzilem pare godzin na kursie
    > jazdy. Instruktor stwierdzil, ze dobrze mi idzie i powiedzial kiedy isc
    > na egzamin. Zdalem za pierwszym razem. Nie placilem lapowki. Dostalem
    > prawko. Zadnej kolizji czy stluczki nie mam na koncie. Nie uciekalem
    > prze dpolicja ani razu. Nikt wiec do mnie nie strzelal...

    Jasne. Miszcz kierownicy. Naturalny talent. Wręcz geniusz. Po paru
    godzinach jazd już umiałeś jeździć w ruchu wielkomiejskim.

    > A teraz udowodnij Panie Andrzeju, ze bezczelnie klamie.

    Och, bardzo prosto. I to używając twojej własnej argumentacji.

    Nie znasz przepisów (np. tego, że osoby pełnoletnie nie potrzebują
    żadnych dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania np.
    motorowerami). Więc nie możesz mieć prawa jazdy.