  • Data: 2006-08-21 14:02:26
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Wiesz, nigdy o tym tak nie myslalem. Jakos mi po prostu łatwo przyszło i
    > nie zastanawiałem sie, ze dla niektorych moze to byc kolosalny
    > problem...

    To nie jest kolosalny problem, ale jak wszystko inne: wymaga czasu i
    praktyki. A te 10 czy 20 godzin to stanowczo za mało czasu, żeby
    opanować pojazd "od zera" w stopniu pozwalającym na bezpieczne i sprawne
    poruszanie się po drogach publicznych.

    > Nie jezdze motorowerem, jakbym jezdzil, to pewnie bym wiedzial.
    > Nie jestem tez policjantem, zeby sprawdzac motorowerzystow. legitymowac
    > ich itp.

    Tak się tłumacz. Nie znałeś przepisów. A zapis "zwalniający"
    pełnoletnich rowerzystów i motorowerzystów od konieczności posiadania
    uprawnień jest w tym samym miejscu, gdzie opisano, co jest potrzebne do
    kierowania innymi pojazdami - więc nie wciskaj kitu.

    > Wiedza o tym takze nie jest mi potrzebna ani do kierowania ani do
    > czegokolwiek innego.
    > Ale mailes udowodnic, ze lze.

    Udowodniłem.

    > Czekam ;)

    A ja czekam, aż zmielesz swoje prawo jazdy. Bo nie znasz przepisów.

    > Swoja droga, szkoda, ze nie podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, moglbym
    > sie wtedy urazic i oskarzyc cie o pomowienie ;] (ale ja widac malo-kaczy
    > jestem...)

    Go ahead - make my day!