  • Data: 2003-02-07 09:20:41
    Temat: Re: teleturniej - dochodzenie racji
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ech gracze gracze. Jak czasem ogladam teleturnieje  i slysze poprawne
    > (zdaniem ekspertow) odpowiedzi. To mnie nosi ze smiechu. I czasami mysle kto
    > takie  glupoty wymysla. A  podane odpowiedzi czesto sa nieprawdziwe,
    > nieprawidlowe. A najczesciej zauwazalem w  teleturnieju: zyciowa szansa.
    > Dlatego takie gry to nalezy z przymruzeniem oka brac. A na dodatek skoro
    > kasa za darmo ( ech no tak zaraz oberwe ... wiedza nie ejst darmowa) to
    > dlaczego zaraz larum podnosic. Czesto slysze ze ludzie tam sie bawia a
    > pozniej jest ze sie sadza. Szkoda gadac.

> [...]

    dobra, doczekales(as?) sie ;-)

    1. gdy w gre wchodzi duza kasa, to nie ma mowy o zabawie
    2. jakbys sie czul/a, gdyby Twoja wiedza byla wieksza od wiedzy experta, a
    pomimo to nie dal ci wygrac, bo nie uznal ci poprawnej odpowiedzi? - po prostu
    przeszedlbys nad tym do porzadku dziennego, godzac sie na darowanie mu 40
    tysiecy zlotych?
    Jesli tak, to winszuje.

    Grzesiek