  • Data: 2008-10-09 10:59:21
    Temat: Re: taka prowokacja ;)
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gcklij$3o5$3@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 październik 2008 11:01
    > (autor Ajgor
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gckh9a$7md$1@news.dialog.net.pl>):

    > No... O ile nie ma dowodów. Skoro jest dowód w postaci zeznania
    > policjantów,
    > to trzeba go obalić. A domniemanego obalania to nie ma w Polsce.

    Noo... To policjant moze na przyklad podac mnie do sadu za zabicie jego
    prapradziadka, i jego zeznanie tez bedzie dowodem?
    To w ten sposob policja moze kazdego zalatwic. Za co tylko zechce. A jesli
    policja ma takie prawo, to po co w ogole wymyslano badania krwi, czy
    alkomaty? Wystarczy ze policjant powie, ze widzial jak pilem i koniec.
    Jestem zalatwiony. Zaden alkomat nie jest potrzebny.
    Sprawa chyba nie jest tak prosta i oczywista.