  • Data: 2003-01-09 11:28:42
    Temat: Re: tajemnica korespondencji
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Nie wyrazam zgody na powielanie, rozpowszechnianie, druk, publikacje
    > i inne formy wykorzystania lub dystrybucji mojej wypowiedzi w calosci
    > lub fragmentach."
    >
    > Czy/jakie roszczenie przysługuje nadawcy listu, gdy adresat
    > wbrew jego woli opublikował list na stronie WWW?

    co do praw autorskich, to trudno mi cokolwiek wiecej powiedziec, jesli nie
    wiem, co znajduje sie w tresci tego listu.

    roszczenia? czytaj odznaczone gwiazdkami:

    Art. 24. § 1. Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem,
    może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono bezprawne. W
    razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba, która
    dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia jego
    skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie odpowiedniej treści i w
    odpowiedniej formie. *** Na zasadach przewidzianych w kodeksie może on
    również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub zapłaty odpowiedniej sumy
    pieniężnej na wskazany cel społeczny. ***

    jednak - jak mowilem wczesniej - nie znajac tresci / materialow ktore
    zostaly wyslane listem nie moge niestety nic wiecej Ci podpowiedziec.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / http://board.pl/?show=list