  • Data: 2007-01-14 00:27:29
    Temat: Re: szyfrowanie danych na dysku
    Od: Mistrz <h...@l...teem> szukaj wiadomości tego autora

    CiepliX napisał(a):

    > Dlaczego? Skoro nie ma dowodów winy to jakim prawem mogą zabrać komputer?

    http://forum.poradniaprawna.forall.pl/

    tutaj uzyskasz odpowiedz osoby kompetentnej na swoje pytania,jest to
    również jedyna kancelaria ;) która za freeko poprowadzi sprawe twojego
    kolegi.Moge ci jednak powiedziec ;) ze ja tez zaszyfrowalem dysk bajt po
    bajcie i zabrali mi całego kompa rok temu.Nie postawili mi zarzutów ,ale
    też nie oddali sprzętu.Pomimo licznych wniosków do prokuratora itp
    :nie uzyskałem pozwolenia na jego odbiór.To jest ;) Polska

    http://www.partiapiratow.org.pl/

    ;)