    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    Date: Sat, 12 Feb 2022 12:32:50 +0100
    <su5g12$sp9$1@gioia.aioe.org> <h...@4...net>
    <su5lqs$1l0a$1@gioia.aioe.org> <su5pam$1b86$1@gioia.aioe.org>
    <su5s03$lh1$1@gioia.aioe.org> <su5u5v$1o3m$1@gioia.aioe.org>
    <186fnjk0pbzwt.j2xa08e5gx00$.dlg@40tude.net>
    <su5vct$9g4$2@gioia.aioe.org> <su60dk$sk5$1@gioia.aioe.org>
    <su60pb$10ch$2@gioia.aioe.org> <su62d9$1uc9$1@gioia.aioe.org>
    <su635d$b1n$1@gioia.aioe.org>

    > brawo - odkryłeś, że każdy preparat / lekarstwo stwarza pewne
    > niebezpieczeństwo - jedno większe inne mniejsze,

    Jesteś geniuszem.
    Aż się dziwię dlaczego nie wzięli cię na szefa zespołu opracowującego
    szczepionki. Mógłbyś się z nimi podzieli swoją odkrywczą wiedzą i
    nauczyłbyś ich czegoś nowego.

    > przy dobrze
    > przebadanych wiemy np kto i kiedy powinien bardziej uważać, albo wręcz
    > nie brać,

    No i wiemy. Bo są dobrze przebadane.

    > stąd ilość problemów w innych przypadkach jest rzędy wielkości
    > mniejsza.

    Kłamiesz. Znowu.

    > Ale czy ja komuś zabraniam się szczepić? Niech każdy sobie oszacuje, co
    > może być potencjalnie dla niego gorsze.

    Tak. Przy pomocy kalkulatora. Można takie kupić w każdym sklepie z
    kalkulatorami.

    > Nawet jeśli będzie to tylko
    > efekt placebo jak pewnie będzie przy nowych wariantach, to odpowiednie
    > nastawienie też ma znaczenie.

    Powiedział znany naukowiec szacujący co jest dla niego gorsze na
    kalkulatorze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr