  • Data: 2022-02-12 16:04:33
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 15:51, Shrek pisze:

    > Zanikająca. Do skuteczności homeopatycznej po pół roku.

    Jedziesz samochodem. Zabrakło ci paliwa.
    Zaczynasz pomstować na naukowców, że obiecywali, że silnik będzie
    działał, ale przecież ty widzisz, że nie działa, więc naukowcy cię
    oszukali, że silnik działa, a szury miały rację.
    Chuj tam, że właśnie przed chwilą przejechałeś 800 km - silnik nie
    działa i już. Pieprzeni oszuści.

    Zatrzymuje się dobry samarytanin inny kierowca, bo widzi, że się męczysz
    na poboczu. Tłumaczy ci, że naukowcy mają rację, że silnik działa, ale
    trzeba dolać paliwa. A ty dalej tupiesz nogami, że nie, nie działa, bo
    przecież widzisz, że nie działa, na dowód przekręcasz kluczyk w stacyjce
    i pokazujesz, że nie działa. A naukowcy to debile i się nie znają.

    > Ale my nie o
    > tym. Pisałeś, że to wina polityków a nie "naukowców" że szczepionka
    > straciła skuteczność.

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    Albo już całkowicie utraciłeś umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    > Możesz konkretnie napisać jak zły tusk (wszyscy
    > wiemy jak wina polityków to tuska) podgryzł skuteczność szczepionki?

    No nie wiem... niech zgadnę... olał zalecenia naukowców?

    Pozdrawiam
    Piotr