  • Data: 2022-02-12 15:09:33
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pieprzysz. Ty mówisz: Szczepionki są nieskuteczne a miały być. Po kilku
    > postach z tobą okazuje się że szczepionki są skuteczne w 90% po
    > zaszczepieniu a po pół roku mają 50%.

    Po pół roku mają 10%.

    > Oczywiście, mowa tu o pierwszych
    > wariantach do delty włącznie.

    Nie ma znaczenia - obecnie dominujący wariant to omikron.

    > Ty mówisz że nieprawda, bo obiecywano że
    > będą skuteczne pół roku a są 3 miechy.

    NIe przypominam sobie, żeby obiecywano pół roku. Po prostu obiecywano
    skuteczność przeciw zachorowaniu, 100% przeciw hospitalizacji i
    "zaszczepieni nie będą zarażać, bo sami nie będą zakażeni".

    > No tak, ale przecież nie
    > obiecywano skuteczności na omikrona o czym łaskawie nie wspominasz,

    Obiecywano odporność na covid.

    > tylko na początkowy wariant.

    No niespecjalnie. Obiecywano po prostu na covid. I w zasadzie już wtedy
    było wiadomo, ze wcześnieczy czy później się zesra bo pojawi się nowy
    wariant. Pomijano to - dość naiwnie. Od ekspertów to należałoby wymagać,
    żeby jednak się tego spodziewali.

    > W międzyczasie wirus się zmienił. Ktoś kto
    > ma elementarną wiedzę o mechanizmach odpornościowych i mutacjach wcale
    > tym nie był zaskoczony.

    No właśnie... Czyli wszyscy rozsądni wiedzieli, tylko świadomie o tym
    nie mówili? Brzmi rozsądnie, bo przecież to eksperci a nie kretyni.

    > A badania trwają cały czas, sam je cytujesz.

    I już widać, że za chwilę będzie nowa szczepionka na omicron. Bo tą
    szlag trafił i należy to otwarcie powiedzieć. I wnioski wyciągnąć. Jak
    dla mnie jedna dawka pod koniec października. Zagrejdowaną szczepionką
    na aktuany wariant.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.