  • Data: 2007-01-02 00:13:43
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości
    news:enc7ed$q8o$1@news.onet.pl...

    > Nie, ale nie uraczyl mnie na dzien dobry tekstem o rozkladaniu nog tylko
    > dlatego, ze moja twarz nie przypominala siekanego kotleta.

    A znasz kogoś, kto kogoś takim tekstem uraczył na dzień doby? Taż pisze już
    chyba z 5 razy, że nieistnienie obrażeń nie jest dowodem na to, ze nie doszło do
    zgwałcenia. Ale brak jakichkolwiek śladów po prostu uniemożliwa skazanie sprawcy
    i tyle. Policjant potrzebuje tych śladów, by cokolwiek zrobić. Potrzebuje
    śladów, bo przeważnie nie ma zeznań świadków, a jesli już są, to są mało
    wiarygodne.

    > Ja nie mówie, ze masz drania znalezc i zastrzelic, bez dowodow, bez ja jedynie
    > mówie, ze jesli kobieta zjawia sie na posterunku i mówi, ze zostala
    > zgwalcona/pobita to trzeba wyjsc poza samcze założenie"pewnie sama chciala/bo
    > jej sie nalezalo" .

    A ja w którymś miejscu temu zaprzeczam, że mnie tak gorączkowo do tego
    agitujesz? Ja jedynie staram się wyjaśnić, z jakiego powodu policjant zadaje te,
    z pozoru dla ofiary zgwałcenia nieistotne i krępujące, pytania. Nic więcej.

    Ad rem, to po prostu z opisu wnoszę, że najprawdopodobniej do zgwałcenia nie
    doszło. I to nie wcale z tego powodu, ze ofiara nie została pocięta żyletką, ale
    z tego powodu, że zbyt - jak na moją znajomość ofiar zgwałceń - racjonalnie
    działała.