  • Data: 2007-01-02 09:03:59
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nagraj rozmowy, bo to jest szantaz, idz na policje i zglos kradziez
    opowiedz wszystko policjantom, lepiej na tym wyjdziesz mowie ci, niz
    sami po ciebie przyjda, powiedz ze nie wszystko dokladnie pamietasz, ale
    wiesz ze to nie byl gwalt i tyle, przedstawisz kasety i tyle, a potem
    zadzwon do niej i powiedz ze policja juz wie o wszystkim i maja nagrania
    waszych rozmow jak probowala wymusic od ciebie kase i mysle ze sprawa
    sie skonczy, no chyba ze to byl gwalt ona ma swiadkow i byla na obdukcji
    to jestes skonczony ;)

    --
    Pozdro
    Harry