  • Data: 2006-12-31 16:04:17
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B0L0" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:en8c5a$gd6$1@opal.icpnet.pl...

    > 1) czy jak 'ofiara' za miesiac sobie przypomni ze chce jeszcze 20tysiecy to
    > tez bedzie odszkodowanie

    To jest podstawowe niebezpieczeństwo. Z tego też powodu decydując sie na wypłątę
    odszkodowania należało by zawrzeć pisemna umowę, z której by wynikał, ze ionnych
    pretensji sobie rościć ne będzie. Ale i z braku takiej umowy okolicznośc, że
    sparwca zadośćuczynił roszczeniom poszkodowanej będzie z całą pewnością mieć
    kapitalne znaczenie w postępowaniu.

    > 2) czy kredyty ktore koledzy ofiary wzieli na konto auto-cracka tez sa forma
    > odszkodowania

    Możesz rozwinąć?

    > jeszcze raz sugeruje spowiedz u ojca i wspolna jaknajszybsza wizyte na
    > najblizszej komendzie policji

    Ano dokładnie tak. Przy czym spowiedź u ojca nie jest do tego konieczna.