    From: "qwertz" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkola - umowa
    Date: Thu, 9 Oct 2003 17:45:31 +0200

    Uzytkownik "Marta Cholewin'ska" <v...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:bm3f8u$b13$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Moja siostra w tym zapisala sie na uczelnie. Zaplacila wpisowe. Okazalo
    > sie, ze dostala sie na inna a tej pierwszej nie poinformowala, ze nie
    > chce korzystac z jej uslug. Po 2 mies przyszlo pismo, ze ma zaplacic za
    > caly semestr i kare 200zl. Teraz pytanie: czy mozna w ten sposob
    > postepowac z niedoszlym uczniem ? Z tego co wiem to informacje w/w byly
    > zawarte w umowie. Czy w jakis sposob teraz mozna uniknac placenia tych
    > sum. Dodam, ze mojej siostry nie stac na to.
    > W/g mnie jest to tylko jej wina bo nie uwaznie przeczytala umowe, ale
> [...]

    ja bym olal. Na kursie angielskiego tez podopisywali moi sluchacze ze
    zaplaca za caly kurs
    nawet gdy zrezygnuja w trakcje. Jak sie dowiedzialem pózniej takie
    oswiadczenie jest nic nie warte.
    Pózniej samemu bedac kursantem z przyjemnoscia podpisywalem takie
    oswiadczenia i nikt mnie nie scigal mimo zerwania.

    qwertz