  • Data: 2008-09-27 12:58:42
    Temat: Re: szkoda i dok. w sprawie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Sep 2008, Liwiusz wrote:

    > Z kosztami rejestracji? Naprawdę?

    Hm....
    Przełóżmy to może na taki przypadek, że szkoda polega WYŁĄCZNIE
    na konieczności poniesienia opłat administracyjnych.
    Dajmy na to, niechcący zniszczę Ci dowód osobisty.
    Będzie Cię to kosztowało 30 zł (zakładając, że zdjęcie masz).

    Mówisz, że nie będę zobowiązany do zwrotu tego wydatku?

    I teraz dalej - postanawiasz, że NIE "wyrobisz sobie" tego dowodu,
    bo np. przez najbliższe 5 lat masz zamiar przebywać w .gb więc
    z kolei ja uważam że "w sumie Ci niepotrzebny".
    Mogę nie zwrócić tych 30 zł?

    > A jak poszkodowany nie planuje zakupić nowego pojazdu?

    To już jego zmartwienie, nie? ;)
    Przecież on nie musi go kupić teraz zaraz.
    Może za 12 lat... to co, owo żądanie (do pokrycia opłaty
    administracyjnej) ma się przedawnić czy obowiązywać w wysokości
    ktora będzie wtedy?

    pzdr, Gotfryd