  • Data: 2008-09-26 15:20:56
    Temat: Re: szkoda i dok. w sprawie
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lol.

    jak dadza tyle ile powinno byc za naprawde bedzie jeszcze lepiej dla
    mnie ;) Wartosc rynkowa motocykla to 14tys zlotych, naprawa przez
    autoryzowany serwis -wycena przy rzeczoznawcy z TU 38tys zlotych ;)
    Prosze wiec aby gosc z TU byl tak fajny jak ty Fotelik i dal mi tyle
    ile kosztuje naprawa tj 38tys ;)

    Co do faktury- zjadlem czy tez nie -to tajemnica handlowa. Informacje
    co do niej ma tylko Urzad Skarbowy a nie kazdy szary czlowiek z ulicy.
    Nie mam wogole zamiaru tlumaczyc sie z tego czy mam/gdzie mam i na
    jaka kwote opiewajaca fakture.

    Zrobie wiec tak jak podpowiadaja grupowicze, a sadu z TU sie nie boje,
    nie bedzie to moje pierwsze i pewno nie ostatnie starcie z nimi