  • Data: 2008-09-26 10:30:49
    Temat: Re: szkoda i dok. w sprawie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fotelik pisze:

    > TU z OC maja naprawić szkode
    > Jeśli Twoją szkodą jest np 4000 bo tyle dałeś za motor to im to pokaż
    > A jeśli chciałeś wczesniej wydymac i mnie i Panią i Pana płacac mniejszy
    > podatek
    > to dlaczego się pienisz ze wg Ceibie ktoś Cie próbuje wydymać.
    > A wg mnie Ci kasy nie wypłacą po tekscie że zjadłeś umowę
    > Ja bym dał Ci tysiaka i powiedział zebys sobie szedł do sądu
    > Chciałbym zobaczyć jak w sądzie podtrzymujesz wersję z jedzeniem umów :)
    > Podsumowując. Dobrze Ci tak bo dymać innych trzeba umieć.

    Trochę się mylisz.

    TU ma naprawić szkodę, czyli wypłacić wartość rynkową motocykla.
    Niech zatem TU weźmie sobie tabelki z wycenami motocykla i taką kwotę
    wypłaci.

    Suma, za jaką motocykl został kupiony, to sprawa drugorzędna.
    Sugerujesz, że gdyby posiadacz dostał motocykl w darowiźnie, to
    odszkodowanie mu się nie należy? Równie dobrze może kupić motocykl wart
    10 000zł w umowie za 1000zł, TU i tak musi wypłacić wartość rynkową
    motocykla.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz