  • Data: 2008-09-26 10:48:38
    Temat: Re: szkoda i dok. w sprawie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fotelik pisze:

    > Nie bede sie tu spierał bo nie jestem prawnikiem
    > Ale wg mnie mu nie wypłacą
    > powiedzą zeby szedł do sądu a w sadzie wykażą że jego szkoda nie jest
    > wartość rynkowa tylko jego szkodą jest strata np 4000 zł bo tyle wydał na
    > motocykl
    > w związku z czym naprawienie szkody kosztuje 4000 a nie cene rynkową
    > motocykla.

    Zatem jeśli motocykl dostał w darowiźnie, to nie wypłacą
    odszkodowania wcale. Czujesz absurd Twojego rozumowania?

    > Zresztą oni dobrze wiedzą ze własnie w tym momencie sie sprawa skończy bo
    > kolega założyciel wątku musiałby być bardzo głu....
    > aby w sądzie mówić że zaniżył wartość na fakturze.

    Skoro sprzedawca chce sprzedać tanio, to czemu nie skorzystać?

    > Wg mnie jedyną mozliwością jest w tej chwili napisać do skarbówki czynny
    > żal złozyć korektę deklaracj PCC

    A PCC powinno być opłacone od wartości rynkowej, a nie od ceny na
    umowie, ale to tutaj nie ma żadnego związku ze sprawą odszkodowania.
    Zresztą PCC to grosze.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz