  • Data: 2009-06-19 08:50:50
    Temat: Re: system ratalny i podpis
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LEHKO wrote:
    > Witam
    >
    > Chciałbym się zapytać jak to jest z tym podpisywaniem umów na raty.
    > Koleżanka pracuje w sklepie z możliwością sprzedazy na raty i systuacja
    > jest taka. Jej kolega coś tam chciał kupić a że pracował nielegalnie nie
    > mógł spisać na siebie umowy, więc zaproponował że dostarczy wszystkie
    > potrzebne dane swojej matki, a jak raty zostana zaakceptowane to
    > przyprowadzi matke do podpisu. Matka kolegi zachorowała no i nie miala
    > jak przyjsc, wieć koleżanka, że znała chłopaka dała mu tą umowę do domu
> [...]

    Koleżance nie grozi nic.
    Przecież nie ma obowiązku patrzenia w oczy osobie, której dane wpisuje
    się do wzorca umowy.
    Tej osoby wcale tam być nie musi.
    Ważne aby podpis pod tą umową był tej osoby, której dane zostały wpisane.
    I tyle.
    Jeśli chłopak podrobił podpis i się wyda to pójdzie siedzieć.
    Koleżanka co najwyzje może mieć kłopoty z firmą dla której pracuje za
    nieprzestrzeganie jakiś tam wcześniej ustalonych reguł typu spisując
    dane ma mieć dowód w ręce itp itd. Ale to są wewnętrzne ustalenia i co
    najwyżej mogą jej podziękować za współpracę.