    From: "pawel" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: swoje oprogramowanie w firmie
    Date: Sun, 16 Feb 2003 12:31:01 +0100

    Witam,

    No widzisz, potrafisz odpowiedziec na pytanie.
    Chodzilo mi wlasnie o MSO i o licencje dla studentow
    i nauczycieli. Napisales, ze nie mozna tego
    uzywac w niekomercyjnych zastosowaniach
    (nawet jesli to przepisywanie prac magisterski)
    i dobrze, wlasnie to chcialem wiedziec. Dzieki

    Badz mily i nie oceniaj mojego podejscia do
    praw autorskich, bo jezeli chialbym ich nie szanowac
    to bym sie o nic nie pytal - ino uzywal tego programu
    i robil dobra mine, ze niby jest wszystko ok.
    Poprostu chcialem wiedziec czy bycie studentem
    uprawnia do jakis dodatkowych korzysci przy zakupie
    softu i tyle. Jesli nie to trudno, probowac zawsze mozna...

    pozdr.

    - co prawda, trocje
    swoicg