  • Data: 2007-03-30 14:40:01
    Temat: Re: swiatla caly rok i inne pytania
    Od: "Mach" <mstrzelbicki(malpa)gazeta(kropka)pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój argument z korkami jest o tyle idiotyczny, że jak tkwisz w korku, to
    > i w środku nocy światła niewiele się przydają. No, może ewentualnie
    > pozycyjne ;)

    I widze dyskusje z policja czy to byl juz korek czy jeszcze nie i po jakim
    czasie po wyjechani z niego nalezy zapalic swiatla i ile samochodow
    przedemna/za mna musi stac zebym mogl je zgasic....

    Proponuje zrobic troche wiecej kilometrow rocznie po miescie i okolicach i
    pogadamy dopiero o bezpieczenstwie.

    Argument ze skandynawia tez jest kiepski bo w sloneczne dni swiatla tez
    podnosza "stopien zauwazalnosci" auta (niezly termin mi wyszedl)

    mach