    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: świadek usiłowania zabójstwa
    Date: Fri, 29 Jun 2007 00:09:56 +0200

    Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:f60vqc$2ec$1@news.onet.pl...

    > zabić dziecko ew. matkę czy siostrę i byś to wszystko widział to też byś
    > tak pięknie gadał...

    Tak - na pewno chcialbym na tym zrobic pieniadze.
    Na ile wyceniasz te straszliwe straty moralne?
    5 tysiecy, 10 a moze 100?

    Gdybym ja widzial, jak ktos zabija kogos bliskiego i mu sie to nie udalo, to
    w pierwszej kolejnosci bym dziekowal Bogu, ze sie to nie udalo. W drugiej
    kolejnosci chcialbym jakiegos odwetu na sprawcy - ale do glowy by mi nei
    przyszlo, zeby pozywac go o wyimaginowane straty moralne. Toz to absurd i
    zwykle, niskie cwaniactwo!
    Robienie z siebie ofiary - przeciez niedoszlej - tylko po to, by wydrwic
    pare groszy i sie za nei zabawic.

    Juz bym predzej zrozumial, gdybys zasugerowala np. wysoka nawiazke na PCK
    albo inna orghanizacje charytatywna. Nie, ty na tej - w sumei niedoszlej -
    tragedii chcesz nabic swoja kieszen, nakarmic swoj zoladek!

    Mysle, ze Twej chorej moralnosci nie naprawi juz zadne powodztwo.

    Pozdrawiam
    SDD