  • Data: 2008-01-07 08:57:02
    Temat: Re: suszarnia + chory sąsiad = problem
    Od: "Rock" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobraź sobie pomieszczenie 5x7 metrów z czego możesz stanąć na jakiś 1
    > metrze kwadratowym reszta jest "pod sufit" zastawiona wszystkim co można
    > znaleźć na śmietniku.
    > Tu trzeba kilku facetów i na jedną wywrotkę się nie zmieści.
    > Kwestia żeby to zrobić legalnie a nie tak że potem będzie się trzeba
    > idiotycznie tłumaczyć na policji że sie "ukradło" 3 zepsute pralki, 123
    > buty (nie pary) itp. ;-)
    >
    > Rafał
    >
    > ps. znalazłem faktycznie w Regulaminie 2 par. jeden o utrzymaniu w
> [...]

    no ja bym sie upierał ze tam sa niebezpieczne rzeczy, przeciez komus cos
    moze na noge/głowe upasc (albo juz upadło) wezwałbym straz miejską/policje i
    powiedział ze boli ... pozatym skoro to suszarnia to przydało by sie w miare
    czyste pomieszczenie, a w sąsiedztwie z pralkami i butami ze smietnika to
    pewnie trudne ..